Äääääntligen internet!

Ni kan inte ana hur glad jag är att äntligen ha internet igen! Vi har haft problem med vår kabel tv och internet i lägenheten och det är nästan som att vara tillbaka på stenåldern. Det värsta är att jag inte kunnat kommunicera med familjen där hemma. Kabel tvn är inte så farligt att vara utan men internet, ojoj....

Men nu är det fixat och förhoppningsvis så försvinner det inte igen. Det ända roliga som hänt var att Rogelio som är en av de jag känner bäst på skolan frågade mig om jag ville hjälpa till på deras uppvisning i söndags. Deras nummer handlade om elever i en klass som var uppdelade i tre gäng, töntarna, gangsers och de populära. De behövde en lärare >JAG<=) Tyvärr så glömde Rogelio bort mig hela tiden så jag fick mina instruktioner kvällen före. Jag skulle inte bara vara en lärare jag skulle va en sexig lärare:-O! Så jag lånade ett par glasögon drog på mig en flirtig armlös skjorta, en svintight pencilskirt och mina 10 cm klackar. Mer avacerad än så ville jag inte vara=)
Lite roligt bara när jag kom till skolan i måndags och en kille kom fram och sa att han jättegärna skulle ta en lektion för mig, jag som inte fattar nåt tänkte att han måste misstagit mig för en lärare. När han såg att jag var förvirrad gjorde han en pose för att visa vad han menade. Tyckte jag var lite roligt minsann!

Har knappt sovit inatt, först var det för varmt och sen tog jag in den stora fläkten i mitt rum och då blev det fan svinkallt plus att den låter så mycket. Men jag har varit vaken sen 8 och det är skönt! 4 juli idag och Independence day här i USA, ska ner till hamnen och ta massa bilder på fyverkerier och så=)


Puss puss tills vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0