Central Park

Hello, idag har jag och Linnea haft sovmorron=) Vi var uppe till 5 eller nåt och tittade på film så det kan jag lova att vi behövde. Det blev She's the man och Step up 2 som vi hyrde, fan va vi skrattade åt den förstnämnda! Hahah.... det är precis min och Linneas humor.


Hade tänkt ta klasser idag men jag har redan tagit mer klasser än vad jag ska och dessutom ska jag ta 4 klasser imorn så jag chillar. Ikväll så ska vi ha ett hejdå kalas för en japansk tjej som åker hem imorn=( Lilla söta Eli... vi kommer sakna henne så mycket! Innan det ska vi dra till Central Park och få lite färg´.... äntligen!

Ska som vanligt försöka ta bilder men vi får se hur det blir med den saken=P puss puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas bara att du lär dig av dina misstag å inte bränner upp dig i Cental Park denna gången. Ses snart :) Puss från mamsen

2008-07-19 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0