Film kväll

Igår så tog jag tre klasser, Murakami, Jamie och Ejoe. Murakami och Jamie vet ni ju vilka det är antar jag eftersom jag tjatar om dem hela tiden men Ejoe har jag aldrig tagit förut. Han lär ut house och eftersom jag är så dålig på att förklara så tänkte jag vara lite grafisk.




Det är Ejoe när han freestylar. Jag kan säga att den lektionen var nog den jobbigaste jag har tagit! Nonstop i en och en halv timme och så gillar han att  gå ner på golvet hela tiden så mina ben är helt ömma. Ska ta hans lektion på onsdag också och efter det ska vi till sinsin och dansa. Sinsin är en houseklubb så man går dit för att träna i stort sett. Ska bli kul att äntligen kunna dansa riktig house istället för att stå där och svänga på höfterna som alla andra gånger=).

Efter klassen som slutade vid halv elva på kvällen åkte jag hem och duschade innan jag åkte till en tjejkompis för att ha filmkväll. Vi kollade på en riktig chick flick som hette Little black bok, skitkul var den faktiskt. Sen somnade vi allihopa. Ajami som vi var hos har bara ett rum med en dubbelsäng så det blev lite väl trångt med 5 tjejer i sängen. Jag har lite svårt att trängas när jag sover så jag la mig på hennes jättetjocka matta på golvet, jag vet det låter väldigt tacky att ligga på golvet när de andra ligger i sängen men jag hade massa plats och den där mattan var ju bara såå apa skön! Så jag sov som en bäbis, tycker inte synd om mig själv för 5 öre=)

Idag ska jag ta en jazzklass klockan 11 om jag orkar, har så ont i benen. Sen ska jag ta flexibility, hiphop, och en modern jazzklass med den franska Brice Mousset. Sen om jag inte har svimmat av utmattning ska jag ta en hiphop till. Låååång dag på skolan!

Det var allt för den här gången, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0