Fredag

Jag har egentligen inte så mycket att skriva men en liten uppdatering ska jag nog kunna knåpa ihop. Det har ju nästan gått en vecka.


Den här veckan har varit lång, måndag så tog jag 4 klasser och efter det gick jag och Linnea ut(bilder på det kommer) till en houseklubb 5 block från mig. På vägen dit så såg vi ett takparty på ett hotell och eftersom det visade sig att det var gratis så gled vi in där i en timme eller så innan vi gick till det andra stället. Kom hem vid 5 på morronen eller nåt...
Tisdag så stannade jag hemma och städade ur mitt rum, tvättade hela dagen osv sen så var jag med gänget,,, kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde men jag somnade nog inte tidigt iaf.
Onsdag tog jag 4 klasser och gick till sin sin efteråt(bilder kommer på det också), stannade till kvart i 4 eller så och pallrade mig hem och sov några timmar innan jag gick upp och tog ytterligare 4 klasser igår torsdag. Orkade inte gå ut så jag stannade hemma och satt vid dator istället. Pratade med mamma till  4 på morronen, gud förbjude att jag skulle somna tidigt nån kväll=P! Det vore ju jättehemskt om jag fick tillräckligt med sömn för en gång skull.


Idag så tar jag tre klasser och förhoppningsvis så blir det en tidig kväll(dvs att jag somnar innan 12). Imorn ska jag ta 5 klasser om jag orkar:) jag ska ju vara hemma i Sverige en extra vecka så jag tar de klasserna nu. Denna veckan blir det 20-21 lektioner... men det är det väl värt för att få vila en extra vecka hemma! 

På söndag kommer mamma vid kvart i tre och innan det så är jag på stranden med Linnea och gänget... de åker hem i början av nästa vecka så då är det tur att mamsen är här och sen åker jag ju hem i 12 dar så jag har annat att tänka på.

Oj det blev ju ett rätt långt inlägg=) Så bra då, puss tills nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0