Glädje rus

Jag är så glad just nu!


För en halvtimme sen så lyfte mammas flyg hit till New York=) Eller ja inte riktigt, det var flyget till Köpenhamn som lyfte för en halvtimme sen men där ska hon byta till ett annat plan som tar henne hit. Stackars mamma måste vänta nästan 5 timmar mellan flygen=/. Klockan kvart i 3 landar hon om de håller tiden och sen tar hon en taxi till moi. Jag hade planerat att möta henne men eftersom det hade kostat mig ca 150 kronor att åka dit sa hon att vi lika gärna kunde mötas i min lägenhet. Känns inte lika roligt men men....


Idag har jag tagit 4 klasser, försov mig lite med flit. Jag tog balett, jazz, murakami och så fick jag ÄNTLIGEN  ta dancehall med Tommy! Jag har känt honom ett bra tag nu och hans lektioner på en annan skola blir alltid inställda så jag har gått och väntat  och väntat men nu äntligen så fick jag ta hans klass. Som grädde på moset så fick han vicka på en 2 timmars klass istället för en och en halv timma som det vanligtvis är=D. Dancehall är ungefär som reggaeton bara för att förtydliga mig. Han har varit med i två kända musik videor, give it up to me med sean paul och wine it up med Kat de luna där han var en av "huvudrollerna" i videon. coooolt värre

Nu ska jag packa min väska inför imorn, vi ska till stranden med hela gänget. Klockan 10 ska jag möta upp allihopa vid time square och sen är det beachen som gäller hela dagen tills mamsen kommer *lycka*... sen på kvällen ska vi gå på BBQ dallas för att säga hej då till två svenska tjejor som åker på torsdag.. Linnea åker redan på tisdag=( usch och blä va ledsen jag är för det! Men inte tänka på det nu, imorn ska bli den bästaste dagen nånsin... no pressure haha. 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0