Hemma i alla fall

Jag hade ingen lektion mellan halv 5 och 9 så jag bestämde mig för att gå hem och laga mat istället för att sitta och uggla där i nästan 5 timmar. Det är bra för ekonomin också för nu behöver jag inte köpa mat. Eftersom jag hade så mycket tid så jag slängde ihop chili con carnage och jag vill inte skryta men om det finns nåt jag är bra på så är det fan att laga mat! Det ända jag har svårt för är ris men som tur var är inte det en nödvändig ingrediens i chille. Så här sitter jag och mumsar i mig jättegod mat och dricker vatten i vinglas(det är vad vi har).



Chili con carnage med fransk baguette och till det dricker jag aqua New York årgång 2008=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0