Mamma Mia! vilken bra film

Jag gick  på bio med Linnea och två till tjejer, vi såg på mamma mia och jag var väldigt skeptisk innan. Jag kan bara tala om att det var den BÄSTA filmen jag sett, helt klart min nya favvo film! Jag grinade till och med.. mina underbara vänner satt och skrattade sig fördärvade åt mig när jag snörvlade på. Men jag är så glad att vi såg den=) åh nu är jag helt kärlekskrank.... vill åka till greklad(det var där den utspelade sig)...

usch måste sova nu, blev ju ingen tidig kväll idag inte... puss puss


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har sett musikalen, men jag behöver nog se filmen också.

2008-07-26 @ 08:13:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: ANDREA

jag har själv aldrig sett musikalen men filmen är helt underbar!

2008-07-27 @ 06:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0