mattjuv

Jag blir så sur! Igår lagade jag ju chille, och jag lagade mycket så jag kunde frysa in. Så lämnar jag kastrullen på spisen när jag går så att det får svalna innan jag ställer in den i frysen. När jag kommer så ser jag att bara hälften är kvar, då har min rumskompis ätit upp en halv kastull av min chille.... Det är en sak om man smakar men man tar inte för sig så av nån annans mat! Det roliga är också att han jämt påpekar hur viktigt det är att vi respekterar varandras personliga saker.


Tyck att jag är löjlig men jag blir förbannad på sånt här. Han frågade inte och han sa defenitivt inte tack för maten heller. Arg arg arg arg arg arg är jag! Så nu har jag det ur systemet..... moving on....


Har en balett lektion idag och sen ska jag ta Karon(uttalas Koran) för Luam..... Säger inte er så mycket men i alla fall, så ser min dag ut.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0