Ny vecka och mer bilder

Nu är det ny vecka och inte vilken vecka som helst, det är veckan när mamma kommer hit!!! Jag är så sjukt glad så jag får fjärillar i magen. Sen så åker vi hem till Sverige tillsammans, japp jag ska hem på en visit i ca 10 dagar=D så där har vi minst 10 extra fjärillar.....


Tyvärr så kan jag inte bara vara glad för 90% av alla jag känner åker hem innom 2 veckor... jättetråkigt är det! I lördags så åkte vi på en barbeque som var tillägnad Eli eftersom hon skulle hem till Japan dagen efter. Riktigt kul hade vi men när jag var tvungen att gå så blev allt så sorgligt. Sen nästa vecka åker Elina och Linnea från Sverige hem, Rogelio, Alex åker också och flera andra med dem=( Åh nu blev jag lite ledsen i ögat....


Här kommer lite bilder från Eli's Bbq iaf.... vå åkte till hennes bekanta som bodde 40 minuter från manhattan ungefär....enjoy!


Värlens sötaste Eli


        
 
Love u sweetie!



Hjälp jag är en fisk.. hahahah



Jag, Linnea och Gonza som också är svensk


Väl framme så fick vi mat och dricka av de jättesnälla människorna som bodde där




Alex gillade sin hamburgare skarpt=P


Så mysigt så


Parteeey


Sexi laaady, grrr


Kan det bli bättre än glass med pussar?


Sen blev Linnea bortrövad av en ond bandit


Eli fick Nallebjörn och tårta


Allahopa=D synd bara att den där fulla killen hoppade framför halva gruppen


tillslut fick jag säga hej då och då kan jag säga att det var svårt att släppa taget!

Linnea stannade kvar så jag åkte hem med Rogelio.. vi somnade på tåget och åkte nästan hela vägen till slutstationen som var Coney Island som ligger typ en timma ifrån mahattan det med... så jag var väl hemma nånstans mellan 6 och 7 på morronen.... så kan det gå


Inatt sov Linnea här så nu ska vi dra oss till BDC och ta klasser=) puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack! Det är så kul å få se bilder därifrån. Älskar dig min docka! Puss Puss Ses snart ;)

2008-07-23 @ 14:23:27
Postat av: Pappsen

Tjo Tussan försök nå mig e du snäller

ps va sötis du e på korten :-)



Kram

2008-07-24 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0