Crazy vecka

Gud va kul jag haft de senast dagarna! I onsdags så gick jag med några kompisar till sinsin(houseklubben som jag var på en gång förut). Det var egentligen meningen att jag skulle gå med en svensk tjejkompis men eftersom jag inte har leg så var jag och två spanska tjejer tvungena att åka men en lärare som höll i festen för att komma in. Tjejerna var jättetrevliga och lika pratglada som jag så vi bubblade på i taxin dit och hade jättekul. Sen gick vi in, det var lite pirrigt om det skulle gå men det var ingen som ställde frågor så allt gick bra.


Väl där väntade vi på de andra, de skulle komma när som helst.... en timme senare så ringer vi och undrar vad i hela världen de är någonstans. "Vi sitter och äter middag"... öh hallå TACK för att vi fick följa med! Jag blev lite grinig, men inte lika grinig som jag blev när min svenska tjejkompis sa att hon faktiskt var för trött för att komma nu. Så där satt jag och väntade på henne i onödan. Såhär i  efterhand ska jag inte klaga, jag hade faktiskt sjukt kul=). Jag kände flera andra där så jag skuttade runt bland min vänner och lärde mig house(det är jättesvårt). Sen så bestämde jag mig för att ägna mig åt det jag är bra på... dvs svänga på höfterna! Jag höll på att kissa på mig när det kom fram kille efter kille och sa att jag var "such an amazing dancer" haha... sinsin är stället dit alla skitduktiga housedansare går. Och så kommer de fram till mig som står och leker med mina höfter och säger att jag är amazing. Tokrolig ju, snacka om att bara vara ute efter en sak! Vi var där till halv 5 på morronen och efter det gick jag hem och åt en skitgod bagel med sylt=D. Jag var väl hemma vid halv 7 tiden och bestämde mig för att sova i några timmar innan jag skulle gå och ta klasser. När alarmet ringde vid halv 11 så snozade jag lite.... till klockan halv nio på kvällen!!!!!! OMG! Ja så jag fick springa för att hinna till Jonte's klass som började 9(den var askul by the way).


Eftersom jag bara varit vaken i ett par timmar så var jag inte sen att haka på dem som skulle gå ut. Det fanns lite olika bud men eftersom jag var på en house klubb kvällen innan följde jag med en kompis till ett "vanligt" ställe. När jag kom dit så kände jag bara honom men snart så ramlade det in massa roligt folk en efter en. Vi var där tills det stängde vid 4 och sen gick jag och tre kompisar för att köpa nåt att dricka och en skulle köpa pizza. Kom hem vid 7 på morronen igen och köpte även denna gång en bagel med sylt, den här gången så blev det ett paket ben & jerrys också(varav halva slank ner strax efter).

Eftersom jag hade en obligatorisk klass klockan 9 på morgonen så bestämde jag mig för att bara ta en 25 minuters power-nap och sedan gå direkt till skolan så jag inte försov mig. Gud va jag var glad när jag kommer dit och lektionen är inställd... NOT! Tog några lektioner efter det och var heelt slut så jag och en kompis åkte hem till mig och köpte kinamat och tittade på so you think you can dance. Sen så låg jag i soffan och försökte sova men somnade inte förrän efter 12 som vanligt=P.... Lördag fick bli en soft dag, städade och var lite praktisk men förutom det tog jag det piano. Behövde det eftersom jag skulle på en house tävling på kvällen, den höll på mellan 7 och halv 3 på morronen och efter det var det efterfest på sinsin. Man kunde vara där till 12 på dan men jag linkade hem redan halv 8 för jag skulle ta Jamies klass kl 12 och ville verkligen få ett par timmar i sängen innan det.


Så idag tog jag två lektioner med Jamie, en balett och en med Q bara för att få den sista lektionen gjord. Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet att klockan är mycket men jag har bara legat i soffan och kollat på film sen jag kom hem och nu när jag var påväg till sängen så bestämde jag mig för att slänga in en uppdatering(det var ju på tiden) som jag precis märkte blev hur lång som helst men, men.....


Nu ska jag sova, ska bli såååå skönt! Jag kanske slänger in lite fler bilder imorn om jag hinner annars får jag ta det nån annan gång.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som någon tar igen de första månadernas hemmasittande ;) Va rädd om dig

2008-07-16 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0