Skönhets sömn

Om ni bara visste hur skönt jag sovit inatt! Det var som att sova på moln, jag är på så bra humör idag tack vare det. Det är ju inte så jätteofta jag sover så pass bra och när det väl händer blir jag så lycklig=)


Nu är det mindre än 2 veckor tills min mamma kommer hit! Det är nog ingen som förstår hur glad jag är för det, jag har den bästa mamman i hela världen och hon ska komma och va med mig i NY. Kan det bli bättre? Sen åker jag med henne hem och stannar där i en och en halv vecka, ska bli så skönt att få lite svensk sommar i år. Det blir fullt upp dock, ska träffa halva släkten, kompisar, grilla, förhoppningsvis parta och fira Mickes fölsis på söndagen. Kanske är därför jag är så lycklig just nu hihi.


Nu ska jag iväg och ta flexibilitet, balett och Ejoe sen blir det sinsin så jag skriver nog inte mer idag. Om jag kommer ihåg så ska jag ta lite bilder ikväll så ni får se sinsin men det är som sagt om jag kommer ihåg=) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0