The Pulse!

Mohahha, jag har tagit klass med Mia Michales och Wade Robson! Ni förstår inte det är helt sjukt=)


Idag är det tredje dagen av fyra på "the pulse" som är ett dansevent där de bästa av de bästa koreograferna åker runt till olika städer och håller klasser. Nu är de som ni kanske förstår i New York och jag var ju bara tvungen att vara med! Det var inte billigt men om jag nu är här för att dansa så är det ju sånt här som jag ska lägga pengar på.
Eventet hålls på Sheraton hotel så det är där jag håller till hela dagarna. Jag var tvungen att köpa ett  2gb minneskort till kameran och eftersom jag så gärna vill att ni ska få se allt det här så köpte jag en minneskortsläsare till datorn=D. Tyvärr har det inte blivit så mycket bilder än eftersom det är lite svårt att dansa med en kamera i handen men jag ska ta så många jag kan idag och imorn.

Idag ska jag ta klass med Dave Scott och en till klass med Wade och imorn ska jag ta klass med Brian Friedman! jag är så jäkla glad över det här ska ni veta. Nivåerna var inte riktigt så avancerade som jag trodde men det är bara bra för jag hade aldrig klarat av Advanced Pro som jag är anmäld till annars.

Ni får googla lite på the pulse tour och lärarna för om jag ska skriva med varje lärares resume så blir det väldigt långt och jobbigt. De flesta lärarna koreograferar i So you think you can dance, så mycket kan jag säga iaf.

Nu ska jag ta klass, puss puss

Kommentarer
Postat av: Mormor å Knuten

Saknar Dig såå mycket! STOR KRAM

2008-07-06 @ 19:08:39
Postat av: Mamma

Å vad kul att du är på ett strålande humör!!!

Danslärarnas namn säger mig ingenting, men i din värld vet man säkert vem de är :)

Puss Puss Puss Puss

Ses snart ;)

2008-07-09 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0