Enya

Här sitter jag mitt i natten och lyssnar på Enya, jag är helt förtrollad. Tänkte ta ett skönt bad förut och då tyckte jag att det passade med lugna sköna låtar=) Meningen var bara att jag skulle hitta de låtarna jag ville ha men här har jag blivit sittande i mer än 3 timmar! Inget bad har det blivit heller....

Hittade Braveheart på youtube när jag letade efter låtar, så jag har kollat på massa klipp från den filmen och lipat som den lilla flicka jag är haha. Vilken mysig fredagskväll jag har, sitter själv och snora gråt framför datorn. Hade behövt en fet kram nu men jag måste säga att det är lite skönt är det att få ur sig lite tårar ibland. 

Sist jag skrev var jag ju på väg till farbror doktorn och var så väldigt bestämd om att de skulle ta blodprov och så vidare.... Den här gången så bråkade jag med personalen riktigt ordentligt. Det hade kanske med min sjuksköterska att göra, hon var det otrevligaste jag varit med om, första hon gör att att fråga varför jag tror att jag har urivägsinfektion. Och när jag förklarar så käftar hon bara emot och nästan skäller ut mig för att jag är där... KÄRRING! såja såja... vet att man inte ska säga så men hon var sååå otrevlig så jag ville bara köra hennes huvud genom väggen. När hon väl går med på att ta urinprov så får jag sitta och vänta i sju evigheter bara för att hon ska komma tillbaka och säga att "mycket riktigt så har du urinvägsinfektion". När jag ber henne ta ett blodprov för att se att alla mina värden är ok och att jag inte har nåt annat så skriker hon nästan på mig.. Så fungerar inte medicin!!!!!!!!!!!!! Jag fick mitt recept och såg att det bara var en tredagars dos igen, jag sa att den inte funkade förra gången och då blev hon sådär jobbig igen så jag gick. Och de får asså lön för att vara så=(. 


I söndags så hade vi uppträdandet med dancehall och det gick.... ok... jag var tvungen att koreografera 2 minuter av dansen och det var ju lättare sagt än gjort men uppträdde gjorde vi minsann;). Efter det gick vi till en japansk restaurand och jag fick låna Ayamis rosa peruk och det blev snyggt värre hahahhahahah

                


Den här veckan började bra eftersom jag fick nackspärr i måndags efter att jag sovit på nåt konstigt sätt. Så idag är första dagen då jag inte känner av det lika mycket. 
Idag var jag på massage och det var den skönaste timmen på jag vet inte hur länge! WOW.... ska gå en gång nästa vecka också eftersom jag var så tight i mina muskler, hon sa att jag kunde skada mig om jag inte tog tag i det. Så jag investerar i en gång till och sen får jag vänta några veckor tills jag går dit igen. 

Nu börjar jag faktiskt bli trött här så jag får väl se när jag skriver nästa gång:) puss puss
  

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Söta kort!!!!!

2008-09-22 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0