Hemma mys...

Nu har jag och ätit min goda soppa och surfar runt i väntan på att nån trevlig prick ska logga in på msn så jag får prata lite. Visst är det myspys att ligga hemma och kolla på film (vänner) och pilla sig i naveln men jag gillar sällskap så är det bara=)

Oj vad jag dokumenterar;)


Här är två bilder från igår också


Sara HUNGRIG


Moffa moffa.. en riktig brud äter hamburgare med händerna=D

Nu ligger jag med Olli i min säng och myser.. världens goaste mops!




Sötnosen har gosat in sig i mitt headset

Nu blir det mer film, puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Kuul med bilder :)

2008-09-05 @ 11:02:42
Postat av: mamma

Kuul med bilder :)

2008-09-05 @ 11:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0