I will hunt them DOWN!!!

Jag vet inte vad det är för fel på folk, att de inte bara kan låta bli andras saker. Nu  är det andra gången jag ska stänga ner ett konto på grund av jävla repektlösa IDIOTER(ursäkta min franska)!
Förut så snodde nån min plånbok ur min väska och handlade skor för 444 dollar och nu är den nån som snott mina uppgifter över internet och handlat så jag måste starta om allt igen=( Och vad säger banken då??? Vi kan tyvärr inte göra nåt innan köpen gått igenom, du får komma tillbaka senare. WOOOSSAAA.... Jag åkte bara hem för att hämta pass och så vidare så ska jag åka till min bank och så ska de fixa detta om jag så ska va där hela dan.


Nu vet jag vad jag ska ägna mig åt, jag ska leta upp alla sånna idioter och så ska jag.."#¤#%#"%#... och sen ska jag"%¤&)&%""#¤#¤% PAIN LOTS OF PAIN! Nu måste jag springa, sen ska jag skaffa gymkort och butler a la Laura Croft=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla hjärtat vad besvärligt! Hur fick du reda på det?

2008-09-06 @ 23:34:48
Postat av: mamma

Tur att det bara är pengar!!!!

2008-09-06 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0