Lååååång dag

Just nu sitter jag hemma och dricker fruktdrink, som alltid=) Har också smaskat lite på min mumsiga kladdkaka... japp mamma det finns fortfarande kvar;)


Jag har varit på dansskolan sen halv 10 imorse, hade rep med Julien inför ISVP uppvisningen på söndag nästa vecka. Vi ska uppträda med ett dancehall nummer men jag vet inte vad vi tänker med för varken han eller jag är ju särskilt bra på det... men man ska ju utmana sig själv är det inte så? Hur som helst så tränade vi till 12 då jag hade en klass med Jamie(som var sååååå underbar btw), direkt efter det hade jag balett. Sen hade jag en och en halv timmes rast då jag åt sushi=), jag hade planerat att springa hem och hämta mina 12 cm klackar till Jamies andra klass men det spöregnade ute så jag skippade det. Fick dansa striptease i sneakers istället*snyggve*.



Jag med min sushi... såhär trött var jag efter bara 5½ timmes dans!
 
Efter min rast tog jag jazz med Ginger Cox, hon är min favvo men jag har aldrig tagit henne förut. Vi hade vår första klass på orienteringsveckan med henne och sen dess har jag velat ta henne men det har inte blivit av. Nu var det en lite högre nivå än vad jag nånsin tagit förut(en av anledningarna till att jag inte tagit den förut) och jag kan säga att det såg allt annat än bra ut! Jag tror att min mormors hund skulle gjort ett bättre jobb än mig(Knutte ta det inte på fel sätt). Men är det nåt jag har lärt mig här så är det att huvudsaken är att man försöker och att man har kul=) Faktiskt Gingers egna ord.

Efter det så var det som sagt Jamie med stiptease=D... Så efter 2 ½ timmes rep 6(!) timmars klasser så var det bara att... repa lite mer. Julien hade väntat på mig och det var planerat att vi skulle få lite hjälp men så blev det inte, vi repade i 1½ timme sen stängde skolan för dagen och vi fick snällt gå hem. Nu ska jag räkna lite.... det blir asså 10 timmars dans på en dag. Nej pappa jag har inte tagit min powerwalk idag.

När jag kom hem så tvättade jag av mig, satte igång en maskin tvätt och så skulle jag gå in i mitt rum med min fruktdrink och gömma mig vid datorn... tror ni inte att Gon, en av killarna som bor här sa att han behöver dokumentera sitt liv här och behöver en bild på oss i lägenheten som han ska skicka till sitt företag i Japan. Av ALLA dagar så kommer han när jag har dansat i 10 timmar och känner mig som ett utskitet j*vla äpple...  ja
varför inte....



Här är iaf resultatet, Gon, jag med lilla Oli och Dane...

Imorn ska jag bara dansa i 7 timmar=D 5½ timme med klasser och 1½ timme rep... wohoo
puss puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Lååång dag å lååångt inlägg...det gillar vi ;) å bilder är ALLTID kul!!!!! Skönt att du kommit igång ordentligt igen efter din sjukperiod. Hur har det gått med "tjyvarna" å hur har de fått tag på ditt konto? Ävla bovar å banditer som inte kan skilja på ditt å mitt, grrr.

2008-09-07 @ 16:48:54
Postat av: mommo

Min kära lilla Dea. Knuten kan visst vicka på höfterna. HAN ÄR SUVERÄN. ......kom med en löptik bara. Puss på dig från mig

2008-09-10 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0