Lyckligt ovetande!

Imorse vaknade jag på strålande humör, sängen va så skön och de timmar jag sovit var fenomenala! Så jag ligger och finular på frukosten och myser kvar i en kvart eller så. När jag myst klart tar jag spjärn med hälarna längst ner på sängen och drar mig till kanten... på rumpan.... låt mig säga såhär, att dra sig fram på bumullslakan med en 2a gradens brännskada på baken är inte så skönt som man skulle kunna tro! Bumull låter ju mjukt och så men det kändes ungefär som att glida på sandpapper... med glassplitter på... upphettat till 100 grader... det bästa var att när jag vaknade hade jag helt glömt bort hur röd jag var. Jag ÄLSKAR överraskningar=D. Det var ett mycket effektivt sätt att bli klarvaken på, kunde inte låta bli att skratta lite åt mig själv efter att ha yttrat diverse sovdommar. Nu ska jag gå och sitta på skolan tills jag har flexibilitet och de andra klasserna, sen ska jag och Sara gå och handla och hyra film, MYS=)

Just det, jag ska äta sushi idag igen... är sååå beroende av det nu. Det är ju bara så sjukligt gott och fisk är bra för hälsan.. sen hur bra klibbris är ger jag blanka f.... attans i.


puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0