Mini micro kladdkaka:)

Idag har jag ju dansat hela dan igen, även om jag skippade flexen kl 10 imorse. På Jamies andra klass gjorde han en riktig ghetto dans, hahaha jag älskar när han gör det! Jag passar verkligen inte in, hur mycket jag än försöker så ser det bara komiskt ut.

Jag kom väl hem vid lite efter 8 skulle jag tro. Tog en dusch, åt lite och satte mig här vid datorn för att kolla efter roligheter. Så fick jag värsta suget efter ben & jerry glassen som jag brukar äta.. men eftersom jag lovat att vara duktig så fick jag ta ett djupt andetag, räkna till 10 och så gjorde jag en pytte kladdkaka i micron istället=) Blev helt ok, inte så kladdig men helt ok. Eftersom jag inte har så mycket socker i så räknar jag det som nyttigt, så de så!

Imorn har jag en massa saker att göra plus att jag ska ta minst 3 klasser och om jag orkar så vill Julien att jag ska komma och repa med honom klockan 9 på morronen... vet inte hur det blir med det*LAT*. Nu ska jag äta min kladdkaka, puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0