mumma

Nu har jag precis kommit hem, ska bara laga mat och åka tillbaka till skolan igen. Dancehall=D!!!! Köpte färsk rödspetta som de fileade på plats och potatis, tomat och ÖRTSALT som är så sjukt gott. Så nu ska jag göra stekt rödspätta med potatismos och sallad. Kan inte fatta vilken bra dag det är idag, förutom att det inte fanns någon på skolan som kunde ta kort på mig... får se om nån kan göra det ikväll.

Lektionerna gick riktigt bra, jag är lite rostig bara men det gör inget. Roligt har jag iaf=) Nu ska jag gå och äta, byta om och sen måste jag rusa. puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Yes, det är så kul när du uppdaterar ofta ;) Duktig flicka som kommit in i bra rutiner!!!!

2008-09-02 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0