Natti

Jag är så stolt över mig själv=) Jag ligger i sängen med släkt lampa och klockan är inte ens 11 på kvällen!! Jag kan inte ens komma ihåg när jag la mig innan midnatt sist... hahha.. jag och mina dåliga natt vanor.

Inatt kommer jag ha sällsis av Oli eftersom hans "mamma" har en annan "mamma" på rummet som vanligt(det är min gay rumskompis Dane som själv kallar sig för Oli's mamma). Vi har fått in rutiner här hemma, om Dane har någon på rummet så kommer Oli in till mig när de stänger dörren. Han knuffar upp min dörr eftersom den är viker sig i mitten och klättrar på min säng tills jag vaknar och lyfter upp honom. Om han inte har nån på rummet så kommer Oli på morronen när Dane går till jobbet och så ligger han och snarkar tills jag går upp=) Såååå söt är han min favvo mops<3


här ligger han vid min kudde och stensover i vanlig ordning=)


Imorn ska jag ta klasser hela dan, tänker inte ens säga hur många jag ska ta... men det är fler än jag nånsig gjort och nånsin kommer göra igen hehe.. äsch så farligt är det inte jag lovar. Nu ska jag sätta på vänner och somna=)
puss puss

Kommentarer
Postat av: mommo

Din lilla nattkompis är bara för söt! Knut har en presis lika dan kompis som heter Adolf och både Knut å jag är kära i honom. Så om Oli vill bli en bortskämd liten rackare så locka med honom hem till oss! Å...1000 tack för ny trevlig kvällslektyr! Puss

2008-09-25 @ 00:18:56
Postat av: mommo

Hallå! Fem dagars letande å inget nytt! Tänk på mig... en gammal mormor som vill läsa om sin docka. SKRIV NÅT NU!!!!!

2008-09-29 @ 23:04:00
Postat av: pappsen

Tid att uppdatera nu da !!!!

2008-10-05 @ 01:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0