ont i halsen

Precis när Sara gick igårkväll så kände jag nåt konstigt i halsen, drack lite vatten för att se om det gick bort men det blev bara värre. Känns som nåt sitter ivägen, det gör inte ont eller så men det stör och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Så jag ska kurera mig lite, har ändå inga bra klasser idag. Dricka honungste och hyra film, droga c-vitamin, göra potatissoppa med vitlök och kyckling och en massa annat... By the way, min potatis soppa KNÄCKER som Sara säger;)

Det blev ingen filmkväll igår, vi kom hem för sent så vi köpte hamburgare och pommes och tog med det hem där vi satt och kollade på "so you think you can dance" finalen(som jag sett säkert 10 gånger nu). Så nu deppar vi över att vi inte är lika grymma som dem på att dansa... det är fan inte naturligt attkunna dansa alla olika dansstilar lika snyggt och dessutom lära sig de svåraste korreografierna på mindre än en vecka!!!!

Nu ska jag göra min superduper skitgoda och dundernyttiga fruktdrink=D puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0