Slarvfel

Jag ligger och läser lite tidigare inlägg i min blogg och man märker verkligen när jag inte kontroll läser=) Det är ju så att jag har en lätt släng av dysleksi.. och det märks ibland. Men roligt har jag, är det något jag kan är det att skratta åt mig själv... fast det är ju inte lika kul när nån annan gör det förstås=)

I torsdags tog jag min första klass den här veckan, har ju inte mått helt hundra. Det blev dancehall med Tommy, skönt att få ta sådär roliga klasser när man inte dansat på ett tag. Jag blev helt förvånad över att jag var så vig och mjuk i kroppen... jag kan säga att dan efter så var jag inte lika mjuk i kroppen längre! Vilken sjuk träningsvärk jag har, konstigt nog så njuter jag lite av den. Har saknat den lite, skönt att känna när man har jobbat duktigt. Jag ska ta lite bilder imorn på hur vig jag har blivit=) Helt sjukt ju. Ni får se när jag lägger upp dem.


Imorn är min favvo dag, först ska jag ta flexibilit sen Murakami sen så ska Jamie vicka för en annan lärare och då är jag så där så det inte är sant såklart. Sen så har Tommy sin sista dancehall klass imorn kväll vid 9=) jag gråter nästan av glädje. Helt seriöst, det pirrar lite i hela kroppen för att det ska bli sååååå kul. Murramurra

Det är exakt 21 dagar kvar på mitt nuvarande program.... PANIK!!! Tiden har gått så sinnesjukt fort, nu har alla åkt hem också. Allt är annorlunda, men jag skulle inte byta med nån. Jag är världens lyckligaste som får va här, spelar ingen roll hur jobbigt det än är när folk försvinner och att jag kommer gråta blod när jag måste åka hem. It's soo worth it!!!

Nu ska jag försöka nana för sjuttielfte gången, har svårt att sova... jaja puss och god morron på er där hemma=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen uppdatering :) Kul att du trivs så bra hjärtat!!!!

2008-09-01 @ 13:52:01
Postat av: mommo

1000 TACK min Goding för nya rader!

Älskar om Dig!! PUSS

2008-09-01 @ 15:57:18
Postat av: ANDREA

HAHAHAHH är det inte toppen att jag stavade dyslexifel....XD

2008-09-03 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0