Sömnlöst

Inatt kunde jag verkligen inte sova alls, somnade nångång efter 5 och mitt alarm var ställt på 9. Inte för att jag behövde gå upp då men jag ville vakna tidigt ta en promenad, ta det lugnt osv. Nu gick jag upp vid 10 över 11 vilket är helt ok ändå, min första klass är fleibiliteten klockan 1. Jag har lite svårt att tänka mig att jag gick upp mellan halv 6 och 6 i 3 år när jag pendlade till gymnasiet.... får ont i huvudet av att bara tänka på det.


Nu sitter jag och äter havregrynsgröt och när jag gjort det ska jag göra en fruktdrink. Har fått in snittsen på det nu, shit va goda de blir! Men först ska jag vara duktig flicka och äta min havregrynsgröt=).
Låååång dag idag, slutar halv 11 ikväll, sen ska jag till klubben APT som ligger några block från mig.. eller ja det är det jag planerar iaf, sen får vi ju se hur det går med komma inandet. Sist stod det två enorma killar utanför och kollade leg, så tittar han på mitt pass och så säger han "men du är ju inte 21, det fyller du ju i oktober. Du får komma tillbaka om 2 månader" hahah matte var tydligen inte hans grej! 1 år och 2 månader är mer korrekt men jag klagade inte, Tyvärr så var de stenhårda och sa att jag fick allt vänta de där 2 månaderna tills jag hade åldern inne. Men jag hade en helt ok kväll i alla fall=)

Jag tar med mig kameran till skolan och tar några bilder, det var ju ett tag sen sist. Nu är det dags för min smoothy=)


puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0