Stekt skinka

Idag åkte Sara och jag till stranden och myste. Det var jättevarmt och skönt och eftersom det är en tradition så brände jag mig idag igen. Idag var det rumpan som stod på tur, brände hela baksidan av låren och rumpan=(....gör så in i h*lvete ont! En del lär sig av sina misstag men jag gör tydligen inte det. Den här gången smörjde jag in mig rejält med solkräm men det hjälpte inte mina stackars skinkor=(.
  
Sorry om någon är känslig men såhär bränd är jag iaf. Japp jag har svårt att sitta ner, mycket riktigt.
Här är lite fler bilder från stranden:


magen är ju bara to die for


Grillning av bakdel pågår.... och nej jag solar inte topless... bara när jag ligger på mage


Just här saknar jag sveriges höstrusk enormt;)


Bada hann vi också med... inte alls skönt ;-)



Jag skulle tagit två klasser idag men eftersom jag är lite öm så hoppade jag det, kände inte för att svettas och skava min bak mot mjukisbyxorna i 3 timmar... inte ens i en och en halv. Imorn ska jag dock ta flera klasser, flexibilitet, murakami och jamie... kanske nån till men inget som jag bestämt. Sen har jag och Sara planerat en mysig filmkväll men kladdkaka, chips, dipp och massa annat smaskigt*moffa*=D. Väl förtjänat tycker jag, har varit så nyttig och duktig i snart 1 hel vecka, imponerande inte sant?!

Nu ska jag försöka sova lite... på mage=)... ska försöka ta de där stretch korten imorn. Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla söta du, du har ju knappt solat i ditt liv. Klart det blir en chock för din hy, Var försiktig!!!

2008-09-03 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0