Svenska köttbullar med lingon

För en gång skull så gick jag upp riktigt tidigt fast jag inte hade en mandatory klass=) Tänkte ta yoga imorse men den var full så jag stannade hemma och tog en lååång dusch istället. Är lite rostig sen igår, jag var ute och partade för första gången på jag vet inte hur länge. Det var jag och i de flesta av oss svenska tjejer som gick på en svensk restaurang ganska nära där jag bor, alla förutom en beställde köttbullar med potatismos, gräddsås och lingonsylt, hahah svenskt värre. Sen åt jag en av de bästa chokladkakorna jag varit med om*mums*!

Efter middagen blev vi inbjudna till en efterfest för en filmpremiär, det låter lite glammigare än det va kan jag säga=) Men vi svängde omkring på dansgolvet och jag dansade på trotst mina tighta jeans och 12 cm klackar. Vi var där till halv 4 ungeför och sen så blev det hem och sova. Gud vad jag har saknat att gå ut, det är så skönt när man kommer hem och tar av sig skorna och det värker i hela benen och fötterna, öronen tjuter och sängen har aldrig varit så mjuk! Underbart=)

Nu ska jag gå på card-pickup och ta murakami, balett och nåt mer men det har jag inte bestämt än. Om jag får tag på bildena från igår så ska jag lägga ut dem. Vore rätt kul, tror det blev endel bra bilder!

pss puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

dags för uppdatering

2008-10-01 @ 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0