Borta match!!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker till NY igen.. jag har till min stora besvikelse upptäckt att jag ser NY som mitt andra hem. Det är en del av mig, jag vet inte om det känns riktigt bra... framförallt så vet är det väldigt konstigt att det blev så. Som jag har svurit över den staden, kanske är det just därför den ligger så nära hjärtat nu. För att jag lärde mig acceptera och komma över alla dåliga sidor och ändå kunde trivas.


Jobbigt att ha två hem, att aldrig känna sig riktigt hel. Det var inte meningen att det skulle låta så dramatiskt, vad är det man säger "inget ont som inte har nåt gott med sig". Tänk på de stackars människor som inte har någonstans att kalla hem, nej jag är väldigt lycklig i min olycka så jag säga=).


För att prata om något helt annat så va jag och Maria på designtorget när hon va och hälsade på, då hittade vi massa roliga saker bland annat de här:



Det är en duk som man ska rama in.. hur kommer man ens på nåt sånt?! haha



Visst är det lägligt att det ser ut som jag inte sovit på 5 dygn=) Tänkte ta med mig
det här paketet till usa.. men jag vet inte va kondomen ska va bra för 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0