LYCKA

Nu är det äntligen bestämt, jag har bokat min resa till New York och åker redan om 18 dagar=D




Jag kan inte förstå att jag verkligen ska åka.. 2 hela veckor är jag borta och jag ska njuta sönder varenda minut! Det är så mycket jag ska göra när jag kommer dit, ta jamie, murakami och silantyev klasser.. och äta sushi såklart:). Sen ska jag klamra mig fast vid ett träd i central park och aldrig släppa taget. De kanske inte var en så bra ide, jag vill nog kramas med Nathalie istället. Vi har ju inte träffats på 4 månader.. nästan 120 dagar! Det låter som en hel evighet men nu är det bara 18 dagar mellan mig och min älskling=)


     
Vi som fyller 6 månader då också!


New York är så speciellt.. jag skulle inte klara av att bo där permanent men jag skulle inte klara mig utan det heller!
En sak som jag tycker är lite kul är att vilka jag saknar mest från NY, vissa av dem trodde jag inte alls att jag skulle sakna. Mest saknar jag mopsen hahaha... lilla Olli<3 Snart så får jag kamas med alla som är kvar där, er andra får jag väl sakna vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0