Crazy bah...

I torsdags kom min Mia på besök till den stora staden där jag bor=). Hon är min äldsta vän.... asså inte äldsta som i gammal utan jag har kännt henne längst av alla mina vänner. Vi har så många minnen tillsamman och nästan alla är roliga.. iaf såhär i efterhand!



Visst är vi söta!


Hon kom klockan halv 12 i på torsdagen och vi spillde ingen tid. Först lämnade vi väskorna hos hemma hos mig och tog nåt att äta, sen tog vi en promenix med mormors vovve Knut i solen.



        
Det var mycket skönare än vad det ser ut faktiskt;)

Vi hann också med att sola på söder med kusin och hans jättetrevliga kompis, äta plankstek med pappa och dessutom gå på bio. Jag tycker vi var väldigt ambitiösa...

        


Det har varit så varmt och skönt de senaste dagarna och det ända jag kan tänka på är va mysigt det kommer bli i sommar. Speciellt nu när jag och kusin bor här båda två, vi kommer ha så sjukt roligt! Både i torsdags och idag så åkte vi in till medborgarplatsen och satte oss på en uteservering i solen och bara njöt. Snart kan vi gå ner i parken och sola i gräset också, oj vad jag längtar=)


       


På fredagen var det shopping som gällde... eller snarare en massa motion till ingen nytta. Stackars Maria hade väntat sig att komma hem med 1000 kassar med allt möjligt roligt och 5000 minus på kontot. Hon fick nöja sig med ett par solglasögon, 3 linnen, ridvantar, örhängen och leggins. Men vi hade roligt iaf och hann till och med klämma in en lunchpaus i kungsträdgården med sol och allt.


Hur sjukt coola är inte de här brillerna då!

  

Hur söt var inte den här tröjan då, jag va så nära på att köpa den.. det stämmer ju! Right baby;-)


På kvällen blev det utgång till Kolingsborg vid slussen. Då började vi fördrinka hemma hos mormor och mig tillsammans med kusin och hans kompis. Det var riktigt trevligt och när det snurrade sådär lagom bar det av till söder för att först dumpa av väskor hos pappa eftersom vi skulle sova där. Och sen blev det lite mer förfestande innan vi drog oss iväg. Jag kan lova att vi hade roligt, speciellt innan=) Själva utgången var också rolig men det var några som blev lite besvikna när de insåg att de flesta på klubben liksom jag går åt andra hållet och därmed blev det inget skedande för de intresserade parterna... Men som sagt kul hade vi!!!

                      


Japp det finns fler bilder men de kommer inte med här... vissa cencur regler har jag faktiskt! Själv tycker jag att det är en självklarhet och en RÄTTIGHET att få sova hur länge man vill dan efter men Maria saknar nån gen eller nåt för hon vaknade alldeless för tidigt och när klockan slog 11 var hon så uttråkad så då skulle hon väcka mig.. haha jag hon trodde det iaf. Jag gick inte upp förrän en och en halv timme senare. Stackars Mia! Sen gick vi och köpte ridvantar åt henne innan vi brunchade på sandys med väldigt fräsha och goda sallader.


Pigg och gla kexchoklad.. märk väl att jag valde ett äpple istället för chips som snack!


Vi hann också med några timmar i solen även idag samma plats som förra gången, med samma sällskap=) Sen har vi bara tagit det lugnt och lagade mat. Stuvade makaroner med falukorv och svamp, paprika och sockerärter. Jättegott!


Ser det inte trevligt ut med lite färg i maten.. vill du smaka baby?!=P

Nu ska vi nana kudde så vi orkar med morgondagens randoma aktiviteter.. det är ju Mia åker ju måndag morgon=(=(=(
puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby im the one loving you over heare

2009-04-07 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0