Fest

Idag har min pappa fyllt 44 år=) Stackarn jobbade natt mellan från 11 till halv 8 och hade doktorn halv 9. Sen fick han bara sova till halv ett för att vi skulle hinna förbereda inför festen som började vid 5. Nu är pappa en van värd för sånna här tillställningar så det gick smidigt men jag kan lova att han kommer sova gott inatt=D.

Det var en liten fest med de närmaste, alla pappas bästa vänner och familj. Så mysigt så, vi hade lite sallads buffe och sen hade jag bakat kladdkakor med grädde som vanligt. Själv började jag med kladdkakan och avslutade med sallad... och i vanlig ordning skålade jag med bubbel som jag blev tilldelad men så fort vi skålat färdigt så sprang jag iväg och hämtade ett glas med barnens äppelscider istället=D=D Det är riktiga grejer det!

Jag har fortfarande inte tvättat av mig sminket för jag blev så nöjd... det var första gången på så himla länge som jag ansträngde mig med både hår och smink. Igår flackade jag runt i hela stan trots feber för att hitta babyliss hårspolar så jag skulle få fluffigt, lockigt hår. Så här sitter jag och vägrar inse att mina glanstimmar är över... trots att jag är så trött att tårarna rinner och jag ska orka upp imorn och städa, packa och hinna med tåget som går nångång efter 12. Kanske dags att ge upp för ikväll...


Ja må du leva papsen!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

DU är alltid söt min flicka!!!

2009-02-05 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0