Ingen reklam tack

Jag och mamma har just varit och delat ut reklam åt min lillebror. Han är uppe hos sin flickvän i Kramfors så det är klart man ställer upp=). Anyway, jag tänkte på det här med reklam och det är bara onödigt egentligen... Idag har vi så mycket på tv, internet och radio så reklam i brevlådan är ju bara slöseri med material! Det är ju klart att om det bor nån gammal tant eller farbror ute på landet så kan det vara bra men inne i städerna så känns det väldigt dumt.


Nu har jag övertalat mamma, vilket iof inte var så svårt för hon har tänkt på det förut men nu klistrar vi på en "ingen reklam tack" lapp på brevlådan=D. Synd att man inte har tusentals läsare då hade jag sett till att starta en kampanj att så många som möjligt klistrat upp sånna lappar och vägrar reklam för nåt måste ju hända.

Nu ska vi laga en riktig söndags middag med för, varm och efterätt, smaskens till sista slicken! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0