sakna new york!

Usch nu har jag fått en sån panik längtan efter att åka tillbaka till New York! Läste precis om Broadway Dance Centers 25 år jubileum den 5:e maj och det ska tydligen vara ett enda stort firande hela veckan. Sen är det ett stort showcase och jag kanske förstod det fel men det verkar som om det ska vara med på tv. Tänk att jag trodde verkligen inte att jag skulle längta tillbaka så mycket men det gör jag, jag skulle nästan kunna skära av min högra fot för att bara få åka och ta en Jamie klass... sen är det ju allt det andra runt omkring, murakami klasser, balett med Silantyev(det är som balett för björne), gå och mysa på starbucks(fik), VÄRLDENS GODASTE SUSHI, gratis utgång, gå på de enorma biosalongerna och stanna kvar och dansa till eftermusiken, pizza slice med mozzarella och tomat, svära åt turisterna i Time Square som beter sig som vallade kor! Valfri maikyr för MAX 100 svenska kronor, åka taxi för näst intill inga pengar alls...


New York är frihet, självständighet, allvar, underbart, spännande, minnen.... nu blir jag ju helt tårögd! Vad är väl ett 25 års jubileum på Broadway Dance Center i New York???... Det kan vara dåligt, långtråkigt, kaos, jättetråkigt och alldeless alldeless... UNDERBART!


Good times!

Åh just det... Nathalie och jag firar 6 månader då också... grattis till oss=D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0