sjukmys

Eftersom jag fortfarande är sjuk och det har blivit värre nu så har jag legat hemma hela helgen. Jag har ingen aptit så jag har bara druckit te och ätit två små yoghurtar sen i fredags..... JAG inte ha aptit??!!! Jag vill inte ens ha godis... aja de som känner mig bra fattar=) Men idag fick jag nog så i 2 timmar laddade jag för att pallra mig ner till affären och bunkrade upp med mango sorbet, vitlök o nyponsoppa. Så här sitter jag och myser med alla gosaker;-).


Nu måste jag fortsätta återhämta mig från min lilla utflykt... snurrar lite i huvudet=) puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men lilla hjärtat... kunde du inte skicka ner pappa till affären!!!!

2009-02-02 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0