Söndag

Idag åkte mamma, micke, millan och hennes micke till lager 157 i örebro för att shoppa loss, jag som har gått och blivit ansvarsfull stannade hemma och vårdade ekonomin. När jag ändå var på G så passade jag också på att vårda mig själv med ansiktsmask, manikyr och pedikyr.


Vem behöver skönhetssalong=D?



Jag har ju varit så utråkad och deprimerad sen jag kom hem men idag så lyckades jag ta ett ryck och det kändes riktigt bra! Jag hann städa nästan hela huset, eller ja kanske mer plocka undan och så för jag har varken skurat eller dammsugit. Så när allt var relativt rent så satte jag igång mitt hemma spa och det borde alla unna sig själv ibland för man känner sig så fräsch och NY efteråt.



Man känner sig verkligen vacker under själva behandlinen också=P

När mamma o co. kom hem åt vi familjepizza innan vi gick över för att gratta min kusin som  fyllde 19=D grattis grattis grattis! Då blev det fika som vanligt, jag är ju tillbaka i gamla vanor med aptit och allt. Känns toppen!
Sen skulle de titta på trollkarlens hemligheter eller vad det nu är och då protesterade jag och gick hem... hatar verkligen de programmet de borde skämmas som sänder det och jag förstår om det finns en miljard torpeder som letar efter honom just nu.... När jag blir arg kommer min djuriska sida fram



jag är inte att leka med.... rooooaaarrrr




Wilma höll inte med så vi slogs om saken



hon vann


Som ni ser har jag väldigt viktiga saker för mig... ofrivillig semester=D det lät väl inte så tokigt. Jag ska se det så istället så blir det inte lika deppigt. Nej från och med imorn så ska jag vara sysselsatt om jag så ska ta 17 hund promenader om dan.  Nu får det fan va nog, jag ska ha jobb till varje pris. Och körkortet det är ju som i en lite ansk om jag bara finslipar teorin... japp I´m gonna make it happen! Det finns inget bättre än att vara självförsörjande, och inget värre än att inte vara det.... eller jo vi såg på Shindlers list som handlar om förintelsen.... och det mina kära vänner, DET är värre!


Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: mommo

jisses... du är så söt hur du än ställer till dig!

2009-02-24 @ 23:03:58
Postat av: Lisen

Haha va inte jag på Lager 157? =) haha skoja! <3

2009-02-26 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0