Tur o retur till GBG

Nu vankas det ju Högskoleprov och då vill man ha resurser=)Min kära far sa till mig att det finns en väldigt praktisk bok som man kan köpa.. och den heter så fiffigt "Den kompletta guiden till Högskoleprovet" Mohahah. Men det är klart att med bara veckor kvar till provet så var den slut nästan överallt så jag fick ta mig en liten tur till Göteborg för att få mig ett ex av denna kloka bok.






Tur hade jag också för min favoritbästisbrud Bettan skulle åka hem till Töreboda med 6 tåget så då fick jag sällsis på hemvägen=) Det är nämligen 1 timme o 43 minuters resa enkelväg så två sånna resor själv är inte jättekul.... för en bok... om högskoleprovet! Hur som helst så är det inte så ofta som vi får leka så vi blir väldigt glada när vi får göra det även om det bara är på ett tåg...




I look good hahahhah




Såhär ska jag alltid åka i fortsättningen



En bättre sida av mig=)



ja..



okej this looks soo wrong... men jag skulle faktiskt spela luftgitarr på benet =S



Ni skulle förstå minen om ni såg Bettan bakom kameran



Nej det finns inga gränser...



Löööööööv u


Jag önskar att jag hade bilderna på Bettan hon ser så härlig ut, teaterapa som hon är så har hon sjuk fantasi=) Ska be henne skicka dom till mig! Vi ses ganska snart igen för nästa helg så ska vi gå på Gretas, en gay klubb i Gbg. Vi har inte varit ute tillsammans på år... shit va kul det ska bli!!!


När jag kom hem stog det god middag och väntade och efter det skulle jag överraska mamma med en stor Fazer chokladkaka... men då hade hon redan köpt en så nu har vi två *lycka... och extrakilon*=D=D=D=D=D



Himmelriket!!!!



puss puss

Kommentarer
Postat av: pappsen

MEEEEEN va e det för bilder du tar på tåget blink blink förvånad min hmmmm.....

2009-02-28 @ 01:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0