Vi kommer alltid vara vänner... vi vet alldeless för mycket om varandra

Nu har jag varit i Stockholm i nästan en vecka och hälsat på far min:). Sen tog jag ett X2000 ner till Göteborg för att titta på min älskade Elisabeth´s musikaluppsättning på Wendelsberg. Jag kände mig så nöjd när jag bokade tåget ner, jag fick tag på en jättebillig sistaminuten biljett och dessutom så var det ju X2000. Gud så mysigt tyckte jag, synd bara att resan inte tar mer än 3 timmar... efter en kvart på tåget var jag redo att vända ut och in på allt som går att vända ut och in på. Kunde jag blivit grön i ansiktet hade jag nog varit det! Sen hade jag en mamma med en liten bäbis bakom mig och mamman sjöng konstant. Hon använde en sån där gulligull röst och trodde tydligen att alla i HELA tåget hade betalat för att lyssna på henne, så sova kunde jag inte heller. 


Men jag hade gjort 100 sånna resor för att få träffa Bettan igen, hon har gått och blivit het.. det var inte helt väntat=)  Missförstå mig inte gumman du har alltid varit jättefin men inte på ett sånt sett.... du har ju inte direkt stävat efter att vara foxy,,... japp det här kom ju ut jättebra... snälla förstå vad jag menar!



look at her!


Musikalen hette Fest rent av och var jättebra, sjukt kul och alla var väldigt duktiga och hade röster som man bara kan drömma om!


roliga sketcher...




Steppande sorkar... så söta!


Sköna hönor


Blondinbella släng dig i väggen! hahaha


lite hett är det;)


Tack för att jag fick komma gumman, du kommer gå lååångt och jag är ditt största fan! Älskar dig så mycket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0