Det där med att gå upp...

är ju helt klart inte min grej! Jag går inte upp av mig själv innan 2, om ens det... och gå och lägga sig innan 4 är bara smärtsamt. Kanske att det har med mitt jettlag på 6 timmars tidsskildnad att göra, speciellt eftersom jag inte gjort nån större ansträngning för att försvenska min biologiska klocka.

Igårkväll bad jag mamma att väcka mig senast vid 11, hon var inte så pigg på det. Om du inte vaknar första gången får du ligga sa hon, när jag då sa jag att de fick hälla vatten på mig om det behövdes hakade mammas man Micke genast på, det finns inget roligare för honom än att jävlas med mig=). Så jag tog på mig galonisarna och la mig hahahah,... nej det gjorde jag inte.

Imorse gjorde vi vågen här hemma när jag kom upp innan kvart i 12!!! Det är stort=P hahaha... men det är klart att man inte har så stor motivation till att gå upp om man inte får mjuka pussar på morgonen från sin älskling...


mus mus.....saknar dig!
 
Nu ska hundarna promeneras=) puss och kram

Kommentarer
Postat av: mommo

Ååååhhh så synd att jag inte var hos er!

Tänk dig att JAG får tillåtelse att väcka med vatten :)

yes yes yes.......................

Lova mig att ta det i repris när jag kommer.

DÅ KOMMER DU GARANTERAT UPP!!!!!!! :) puss :)

2009-01-11 @ 19:29:02
Postat av: Anonym

Ååååhhh så synd att jag inte var hos er!

Tänk dig att JAG får tillåtelse att väcka med vatten :)

yes yes yes.......................

Lova mig att ta det i repris när jag kommer.

DÅ KOMMER DU GARANTERAT UPP!!!!!!! :) puss :)

2009-01-11 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0