Jag i ett nötskal

Igår skulle jag satsa på att vara nyttig.. efter sammanlagt 40 minuter cyklande och ingenting onyttigt innan klockan 6 på kvällen. Vilket för att vara ärlig är rekord sen jag kom hem!

Anyway, jag var ju väldigt hungrig när jag stod i köket och finulade på vad man kunde stoppa i sig för nyttigheter och där stod ett helt paket med ballerina som faktiskt var öppnat. OK men bara en för jag har sånt blodsockerfall... så jag kan tänka lite bättre=). 8 kakor senare bestämde jag mig för att det finns ju alltid en dag imorgon att vara nyttig på.... vilket var en himla tur för när mamma kom hem hade hon köpt vienetta glass*mumma*.

Det är fiiiiint att vara mulligt, säg det med mig en gång DET ÄR FIIINT ATT VARA MULLIG! By the way så lär jag ju inte vara nyttigare idag, fredagsmys you know;-) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0