Ledsen

Min söta lillebror överraskade mig nyss när han kom hem från en klassresa och var hookad på L-word. Han hade sett några avsnitt och visste att jag hade fått med mig 3e säsongen hem från Nathalie, så han bad det snällaste han bara kunde att få låna den.

När jag skulle gå och lägga mig ikväll så hörde jag att han satt och kollade inne i sitt rum så jag in. Då var han inte alls glad och sa att jag inte skulle gilla slutet på säsongen.... Jag visste ungefär vad som skulle hända men jag ville se i alla fall så han började om från början av avsnittet så jag också fick se. Förutom att min favorit karaktär dog så var det massa annat hemskt, särskilt en händelse var traumatisk för mig=( Då sträckte jag mig för att krama min lillebror.. men då har han naturligtvis somnat!!!! OTUR....


Så här sitter jag mitt i natten och snörvlar o gråter... Jag ser säkert för härlig ut;). Måste alla sova just nu... vart är min nattuggleälskling när jag behöver henne?? Aja Mickes vovve Lukas får stå till tjänst, han sover ändå med mig i soffan varje natt och han är så rar så. Usch nu får jag väl ta och dra mig.... attans att en serie kan påverka en så mycket...  nej nu ska jag bara se på my little ponys o komedier i fortsättningen för det här går ju inte för sig!

puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Lisen

Men lilla plutten =)

Jag kommer snart ner så då kan jag sitta vaken med dig =) <3

2009-01-13 @ 17:28:20
URL: http://lisenwahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0