Nathalie

Nu ska jag berätta lite om min Superstar som har vänt mitt liv upp och ner.




I september började jag umgås med Nathalie som också går ISVP programmet på BDC. Vi hade inte direkt haft nån anledning att prata innan men en dag så började vi väll göra det antar jag. Sen fyllde hon år några dagar senare och av nån anledning så hade hon gjort ett stort intryck på mig och jag tyckte att det var väldigt viktigt att åka dit. Vi var några som gick på gayklubb och jag och Nathalie hade askul... de andra var inte lika imponerade. Just det Nathalie är intresserad av tjejer, bara... vilket var anledningen till att vi gick på gayklubb för att fira henne=). Själv tänkte jag inte så mycket på det för jag har ju haft nära vänner förut som varit lagda åt alla möjliga håll, det är inte ens något jag tänker på.
Hur som helst efter det så blev vi väldigt nära väldigt fort och snart var vi oskilaktiga, vi höll varandra i handen, satt i varandras knä, kramades hela tiden... och jag var jätteglad för att vi var ju sååå bra vänner!!! Det är bara jag som kan vara så naiv för Nathalie hade kanske lite andra avsikter bakom det hela., eller snarare lite andra önskemål hahah.


Titta hon måste kämpa för att hålla sig ifrån mig=P haha

Så en dag berättade hon för mig att hon var intresserad av mig, och min reaktion var "JAHA....men jag är ju varken bi eller lesbisk=S...." och då blev det väääldigt stelt och jag var helt förstörd. Sen tyckte vi att det var viktigt att lösa det här så vi träffades och så pussades vi och blev sams.... bokstavligt talat.

Efter det var jag mer förvirrad än jag någonsin varit i hela mitt liv!


Det där med kärlek är ju ingenting man kan styra över... tack och lov=) För hur kul hade det varit egentligen? Jag har alltid sett mig själv som den straightaste tjejen jag vet... well she proved me wrong! Det tog inte lång tid innan jag var helt fast och jättekär<3.




myspys på tåget hem från partay;)


look how preeety;)


Såååå snygg är hon min superstar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Superstar

baby jag är glad att jag vännde ditt liv upp och ner

.Ditt liv blev upp och ner och mitt blev underbart....haha

Det är faktiskt ganska nytt för mig me för jag har inte kännt så här förut ju...kyss

2009-01-10 @ 20:17:23
Postat av: mommo

Härligt!

Va spelar bi eller bö för roll!

Världen skulle se annorlunda ut om fler bara kunde ÄLSKA varandra.

Lycka till sötnosar!!!!

2009-01-10 @ 23:59:23
Postat av: Anonym

HI

baby you are so pritttttyyyyyyy looock how pritty you are. Your famaly now

2009-01-11 @ 00:49:51
Postat av: Andrea

Va du är söt mommo tänk om alla kunde vara som du=)

2009-01-12 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0