Onsdag

Sitter här i vanlig ordning och ugglar för mig själv, alla andra är så duktiga och går och lägger sig i tid. Jag skulle behöva en stark sömntablett eller kanske en stekpanna i huvudet för att kunna lägga mig nu, förmodligen båda två. Funderar på om jag ska roa mig med deckare på tv eller sätta på en vänner dvd,, hm... tänka tänka tänka... varför välja när man kan göra båda två=D!


Millan och jag åkte och red på dan idag, vi cyklade de ca 7 km dit(kondis jajjamen) och sen red vi i kanske en o en halv timme sen tyckte jag att vi skulle ta en annan väg hem och kolla om den var snabbare.... Nu är det ju så att mitt lokalsinne är inget jag skulle göra reklam för. Plus att jag bara cyklat den vägen en gång för 3 år sen. Som ni kanske förstår så cyklade jag fel till Millans förtjusning! Jag missade den första avfarten vilket gav oss runt en km extra. Dessutom så var det definitivt inte en snabbare väg hahahha... Jag var jättepoppis när vi kom hem!


Imorn är det tandläkaren, yay!!! I love it!!! 12:50 ska jag sitta och lida hos de utbildade munsadisterna... jag lovar, tandsten och hål i tänderna är bara nåt de hittat på för att de tycker om att se folk lida=( blä....


jaja nu ska jag se på CSI Miami... puss o god natt


Kommentarer
Postat av: Lisen

Men lilla gumman nu var det väll lite väl länge sen du uppdaterade! =)



Puss på dig! <3

2009-01-19 @ 22:54:26
URL: http://lisenwahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0