Spa dag

I helgen var Lisen här och även om vi inte fick jättemycket gjort så hade vi väldans mysigt! I lördags så gick vi in till kusinerna och sjöng singstar och i söndags åkte vi och bowlade=D..

Idag åkte mammas Micke på jakt till imorgon så vi har haft en tjejdag med spa. Väldigt mysigt det också, lång dusch, ansiktsmask, nyttig och god mat, manikyr osv.
Det där med nyttig mat gick jättebra till efter middagen, då skulle vi se på film och naturligtvis måste man snaska då... iaf i våran familj=) haha...

Jag tyckte det räckte med chockladpuddingen som Millan blandade ihop men mamma var inte alls nöjd... inte förrän jag gjorde min kladdkaka blev hon glad. Så sen tittade vi på en jättebra film om en kille som spelade trummor i en skolorkester.... den var faktiskt skitbra även om det inte låter så exciting;)



mums mums... självklart fanns det grädde till=D



Millan och jag diggar efterrätten... och ja vi har fortfarande kvar en julgran haha


Sen bestämde jag mig för att tatuera mig=D det gjorde inte så ont som de säger;)


Wilma doing highfive...


Nu ska jag titta klart på cold case och sen ska jag sova inne hos mamma som på gamla goda tiden och om jag har riktigt tur kanske hon killar mig på armen.... och om jag har RIKTIGT tur kanske hon killar mig på ryggen=D hahah... jag kommer aldrig bli mer än 5 år!!!


puss puss

Kommentarer
Postat av: mommo

Å ååå..så mysigt ni har ååååå så söta ni är KAMAR till er alla

2009-01-20 @ 13:39:40
Postat av: Lisen

Åå va mysigt!!

Fin fin tatuering!!=)



Puss

2009-01-20 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0