Stockholm

Hej hej

Klockan är snart 9 och jag sitter o funderar på om jag ska ta och pallra mig ut eller inte... Klockan halv 4 gick jag och la mig inatt och vid 7 åkte jag till tåget som skulle ta mig och Knutte till Stockholm. Vi har haft mormors hund Knut hos oss medans mormor varit sjuk men nu var det dags att åka hem igen. Väl i Sthlm åkte jag och kramades lite med mommo och fikade. Hon är så mysig den tanten;-). Sen åkte jag till söder där pappa bor och mötte upp Linnea som ska bo hos mig i helgen. Det är Streetstar just nu(sveriges största dansbattle) så då passade vi på att träffas medans hon är här.
Jag följde inte med idag men imorgon så hänger jag på henne så det ska bli askul=D!



Ikväll var det meningen att vi skulle dra ut och röja men jag har jätteont i halsen så jag vettefan om det blir så mycket gå utande... plus att det inte verkar finnas nåt varmvatten i duschen och låt mig bara tillägga att det är INTE ok!! Men men, klockan är bara barnet så vi får väl se vad som händer....

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0