toppen

Nu är jag precis hemkommen från mitt 4e(!) tandläkarbesök sen jag kom hem för två och en halv vecka sen=D Här spiller vi ingen tid! På min första undersökning fick jag reda på att jag hade 5 början till hål varav 4 hade jag haft innan men då var de för små för att göra något åt. Passande så var de uppdelade på alla fyra hörn i munnen vilket betyder att de måste ta varje hål för sig med tanke på bedövningen. De vill inte bedöva mer än ett hörn i taget.... och om inte det var illa nog så fick jag reda på att jag hade ett hål till på samma sida som jag bedövade idag och de tog bara det ena... APOR!!!


Men allt gick jättebra och jag har redan fler tider men inte till alla hål så de bokade in en till för säkerhets skull.... nu är det såhär att jag tycker inte alls om att gå till tandläkaren och jag ogillar att bli bedövad så jag känner mig alltid jättestolt när jag har avklarat ett besök och ägnar om jag kan hela dagen tlll att återhämta mig. När jag kommer till luckan så frågar hon i som sitter där om jag går i skolan i töreboda(hon menar högstadiet) och jag sväljer stoltheten och säger nej men jag bor här. Va bra säger hon för du får komma tillbaka halv 4 i eftermiddag!!!!!!! Nej jag känner inte alls för att köra in en pinne i ögat...... först så antyder hon att jag ser ut som 15 år och sen så ska jag tillbaka samma dag=( Sadister


Men som pappa alltid säger.... foten i kläm? Jajjamensan!!!=D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

...som pappa brukar säga?? det är ju jag som alltid sagt så....

2009-01-26 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0