Sommar

Nu är sommaren här på riktigt och även om dagens väder är lite deprimerande så känns det underbart. Nu är det dags för solskyddsfaktor, mygg, grillkvällar, massa mjukglassar och ljusa nätter=)
I helgen när jag övningskörde med mamma(rev av 58 mil på 3 dar) så hade radiostationerna kört igång ordentligt med sommardängorna som vi kommer hata i augusti men just nu pirrar det i hela magen och jag satt och hoppade i bilen med mamma.

Jag har lovat mig själv att bli brun... jag ska tvinga mig själv ut i solen minst en halvtimme varje solig dag. Självklart lite längre vissa dagar men halvtimman är som sagt ett minimum. Förra sommaren lyckades jag få upp en rätt ok färg men så brände jag mig ju så sjukt illa också... vi skippar det i år tycker jag! 



 
Nu är det bara 34 dagar kvar tills min älskling kommer hem och det kommer bli en GRYM sommar! Fram med grillen och solbrillorna det här ska bli bra...



Kommentarer
Postat av: Mia

När kommer då och hälsar på?;)

2009-06-04 @ 23:54:07
URL: http://miiapalmqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0