Drömma kan man

I onsdags gick jag på Beyonce´s konsär i globen, det var en helt otrolig känsla!! Att bara stå där några meter ifrån henne och se att hon faktiskt är lika het i verkligheten som på bild och i film... om inte snyggare faktiskt=) Sen har hon en så otrolig utstrålning och man ser att hon verkligen ger allt hon har varje sekund på scenen.... WOW...  Sen är det ju så att som dansare så ser man allt jobb bakom den här showen och eftersom två av mina favvo lärare från New York koreograferat varsin dans så var det ett riktigt häftigt att stå där i de cirka två timmarna som det höll på.



När jag kom till BDC  första gången så var alla nya elever tvungna att skriva ned sina förkunskaper och mål med utbildningen samt sin största dröm som dansare. Då skev jag att min största dröm var att få dansa bakom Beyonce=) Nu är jag både för kort och har en mycket för liten bakdel för att platsa på hennes scen men själva danserna hade jag klarat av utan problem. De är väldigt snygga men inte så avacerade plus att det är precis den stilen som jag gör allra bäst!

Jag önskar att jag tagit med mig en kamera så jag kunde lagt ut några bilder här så ni fick se hur fantasktiskt det var. Men när jag stog där i publiken ville jag bara slå till alla som hade kameror för varje gång hon kom ut i nya kläder så åkte allas händer upp och man såg inget annat är 5000 kameror i luften. Är det inte förbjudet att ta med sig kameror in??? Jag menar det är ok att ta ett kort nån gång men att hålla kameran uppe i flera timmar.... not cool! Lite respekt får man faktiskt ha för alla andra som också har betalat för att faktiskt se sjävla Beyonce inte hennes avbild i någons kamera. 


Mirakel kan ske har jag hört, så det är väl bara att köra på... jag ska minsann stå där en dag, bakom Beyonce=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Då är det bara att träna på, för... det omöjliga tar bara lite längre tid ;)

2009-05-17 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0