jaaaaaaaa

Om någon undrar vem som klarade körteorin idag så var det jag=)


Jag var inte särskilt nervös men väldigt angelägen om att klara det, speciellt med höga poäng. Jag har en träningscd hemma som är den "offeciella" versionen med riktiga frågor, 50 minuters provtid osv. Där fick jag 66 av 70 som bäst.. på 3e försöket... de 4 sista gångerna så var det 59, 66, 58 och 62 av 70 vilket var väldigt taggande. När var klar med provet hade jag 24 minuter kvar så jag gick igenom alla frågor igen och tryckte på rätta. Först blev jag jättebesviken när jag såg poängen och gick igenom alla felsvar men sen kom jag på att sålänge jag är godkänd kan jag vara nöjd!

Imorn är det uppkörning 9 på morgonen, det ska faktiskt bli askul! Man kan aldrig vara 100 på att klara det men jag känner mig trygg och det ska faktiskt bara bli roligt=)

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0