min farmor

Innan utgången ikväll så hade jag rullat upp håret på gummipinnar för att det skulle bli lockigt... men kom sen på att jag skulle behöva köpa något att äta. Precis då vaknar min farmor från sin middagslur och vill också skicka mig att handla... då rullar jag in håret i en liten handuk(för det är ju mycket mindre pinsamt än gummipinnar) och tar på mig en lång rutig skjorta. Då börjar farmor bokstavligen tjuta av skratt, hon kan inte ens stå rakt och tårarna sprutar. Hon kan inte heller förklara sig och även om jag inte är särkillt vacker så ser jag ingen humor i min klädsel. Men hon skrattade fortfarande när jag kom hem från affären 20 minuter senare=)

Jag tyckte att det var värt att dockumentera


såhär "stog" hon i tre hela minuter



sen var det bara att torka tårarna och inta en ny position









och det hon skrattade så enormt åt var det här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0