Mouseclub och annat roligt

Ikväll skulle jag ut på dåligheter... nej men jag skulle ut för att träffa lite nytt folk och dansa sönder fötterna. Så jag gick för andra helgen i rad till en mindre klubb vid sergelstorg men liksom förra veckan var det knappt några där. Väldigt tråkigt för det är grym musik där och jag vill verkligen träffa nya människor.. .men men inget ont som inte har nåt gott med sig=D Jag pratade lite med tjejen som jag tror håller i det hela och det ska nog bli bra i framtiden ska ni se!!!


oj va arg jag ser ut men det här är ungefär hur jag såg ut förra veckan fast det här är efter flera timmars dans och en meny från max=)


jag efter hemkomst förra fredagen=) fick gratis taxi och mat...



jag innan utgång idag... tyvärr fick jag inte med skorna på fotot


På väg hem ringde jag pappa som övertalade mig att komma förbi rival eftersom han jobbar nattskift. Jag ville hem och byta skor först men han tyckte att det var bättre att jag kom till förbi honom FÖRST.... ja hur han nu lyckades övertala mig vet jag inte för enda anledningen till att byta skor var för att jag skulle gå hela vägen dit.... men men. Jag fick gosa med två hundar och äta jordgubbar så jag är nöjd=D


min seriösa pappa in action

'
jag med min jorgubbe<3

Ja så kan en fredagkväll se ut i mitt liv, spontan och underbar! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0