Time flies

Och nu är jag hemma från efter 2 underbara veckor i mitt älskade New York=) Jag bodde hos älsklingen och vi var som klistrade på varandra hela tiden. 4 månader är läääänge och hon var så söt när hon hämtade mig på flygplatsen min supernervösa superstar<3 Det svider lite att va hemma, speciellt de här första timmarna. Jag landade för 3 timmar sen och halv 2 ska jag vara i vallentuna på en drog och alcoholkurs som man måste ta för att få skriva upp till körkortet, den är 3 timmar lång! Jaaaaaaa=)


Jag hoppades på att sova mesta delen av den 8 timmar långa resan hem eftersom jag landade på morgonen så hade det passat helt underbart! Det började bra, jag sov de 40 minuterna som det tog innan vi lyfte. Sen var jag klarvaken resten av resan... skönt. Hoppas jag inte somnar på utbildningen bara det vore grymt pinsamt.

Just det ikväll ska jag på Beyonce i Globen också=D Det ska bli grymt! Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas hålla mig vaken men jag skiter i hur många energidrycker och annat som behövs jag ska ha så jäkla kul på det konserten!!!!! Måste hinna klacka om mina skor också för det går inte att vara 160 bland massa galna fans för då ser man bara massa hår och lampor i taket om man har tur.
Det här med att landa och sova av sig jetlaget är ju uppenbaraligen inte min grej, full fart ska det vara. Imorn ska jag upp tidigt och ta en teori lektion plus 140 minuters körlektion. Om allt går som det ska har jag ju körkortet på tisdag.... OMG... Nu blev jag ju inte ett dugg nervös! OK en sak i taget... dags för en dusch=)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0