Dimanche @ Jardin de luxembourg

I söndags var det dags för Karen att resa tillbaka till Frankfurt vilket jag tycker är supertråkigt!! Hon å andra sidan kunde inte åka snabbt nog, hon har längtat hem i flera veckor nu. Som en sista utflykt åkte vi till Jardin de luxembourg. Här ovan är en vackar fontän därifrån.
Jag försöker alla övertalningsknep jag kan komma på för att hon ska stanna hon mig men kvinnan var obeveklig!! Hon ville bara åka hem till sitt hus med sin man.. de är by the way helt tokiga båda två!!
Vi hittade en jättekostig bild som vi bara var tvugna att titta närmare på.. det ser ut som en bootylicious kvinna som sjunker ner på alla 4 i lava .. ehhhh... utan huvud också :-S
Vandrandes på parisgatorna.. det tog oss 1 timme att hitta så vi hann se väldigt många små söta gator. Har man inte bråttom så gör det ju verkligen ingenting om man går lite vilse =) Så himla mysigt!
Som tur var hade Julien o co pick-nick så de tog hand om mig efter att Karen hade åkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0